Adel'den Haberler

Kalemden İlham Alan Bir Kültür

Adel Kalemcilik’in Genel Müdürü Evrim Hizaler, Türkiye’nin en önemli işveren markası konferansı People Make The Brand’in bu yılki konuşmacıları arasında yer aldı.


İnsan kaynakları, pazarlama ve iletişim dünyasının alanında uzman kişi ve kurumları bir araya getiren People Make The Brand İşveren Markası Konferansı bu yıl 30 Kasım Cuma günü Fairmont Quasar İstanbul’da gerçekleştirildi. Türkiye’nin En Çekici İşverenleri araştırma sonuçlarının dünya karşılaştırmaları ile paylaşıldığı, sürdürülebilir işveren markası inşa etme stratejilerinin gerçek örnekler üzerinden konuşulduğu, işe ve insana dair yepyeni trendlerin irdelendiği konferansın açılış konuşmasını People Make The Brand’in yaratıcısı Dinamo Danışmanlık Kurucu Ortağı Evrim Kuran gerçekleştirdi.

Altıncı yılında “organizasyonel kültür” konusunu odağına alan konferansta Adel Kalemcilik Genel Müdürü Evrim Hizaler, “Kalemden İlham Alan Kültür” isimli sunumuyla yer aldı. Şirketler için kültürün, yaratılan değerin ve stratejinin öneminin tartışıldığı konferansta Hizaler, Adel Kalemcilik’i bir sonraki elli yıla taşıyacak olan kültürel değişimi nasıl yönettiklerini anlattı ve Edgar Schein’ın sözüne atıfla bulunarak “Kültür stratejiyi yediğinde değil, aynı masada mutlu bir kahvaltı ettiklerinde hayata kalıcı izler bırakabileceğimize inanıyoruz” sözleriyle sunumunu sonlandırdı.

Etkinliğin fuaye alanında ise Adel Kalemcilik’in, kurum değerlerinden bir olan “İyilik”ten ilham alarak hayata geçirdiği “İyilik Ağacı” Sosyal Sorumluluk projesine yer verildi.  İyilik Ağacı’ndan elde edilen ürün ve gelirler, ihtiyaç sahibi çocuklara bağışlandı.

Adel'den haberler almak ister misiniz?